listopada 19, 2016

KAMPANIA AMBASADORSKA Z O.B.

Tym razem zostałam Ambasadorka tamponów O.B., niestety mój Misiek nie mógł wziąć w testach nad czym ubolewa :)
W pudełku od Pani Kurier otrzymałam:
-Tampony O.B. PROCOMFORT night- pudełko o pojemności16szt,
-Tampony O.B. super plus-pudełko o pojemności 8szt,
-Tampony O.B. mini-pudełko o pojemności 8szt,
-Próbki do rozdania: 2xmini/2xsuper ok 30szt :)
Nie spodziewałam się, ze aż tyle tego będzie!! Tamponów w dzień już kilka razy używałam, ale nigdy w nocy i powiem, że teraz już nie wyobrażam sobie by mogło ich zabraknąć. Rano obudziłam się z uczuciem super świeżości i nie miałam obaw o czystość bielizny czy pościeli (co z podpaskami nie zawsze jest oczywiste).
Już od początku miesiączki mogę być cały czas aktywna- basen, siłownia, bieganie- nie boję się żadnych przykrych niespodzianek dzięki O.B. super plus, które pochłaniają większe ilości płynu, a pod koniec używam tych mini, które w zupełności wystarczają.
Tampony to najlepszy przyjaciel w tych dniach :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Patka&Misiek testują , Blogger